-
posty 23autor julekdiscord gyuveriezaimki on/jegonieobecność niewątki 18+ zapytaj
–
-
posty 129autor Stelkadiscord noname.7153zaimki ona/jejnieobecność niewątki 18+ nie
rozgrywki z nowotworami w tle, wątki przemocowe jeśli ich wcześniej nie uzgodniliśmy
-
posty 139autor izadiscord discord (cosslca)zaimki ona/jejnieobecność niewątki 18+ tak
o wszystko idzie się ze mną dogadać, ważne żeby zostało ustalone i obie strony wyraziły zgodę
-
posty 30autor Asterdiscord Asterbrumezaimki zaimki graczanieobecność obecnawątki 18+ tak
zapytaj x3
-
posty 217autor graczdiscord kontaktzaimki zaimki graczanieobecność nieobecnośćwątki 18+ -
Dziewczęta z Prism ponownie zabierają nas do swojej bajowej krainy!
Mimo przeciwności losu – życzymy dziewczynom dużo zdrowia – wyczekiwany powrót Prism w końcu nastąpił! Jako wstęp do wakacyjnego klimatu fani otrzymali najpierw singiel „Love Tunnel” wraz z MV, które zostało naprawę ciepło przyjęte. Co prawda największą furorę wywołał układ, który stworzył prawdziwy trend na TikToku. Sama piosenka zniknęła, nie zapadła w pamięć, a układ skutecznie ją przyćmił. Pozostało tylko czekać na cały album.
„Midsommar” urzekł fanów kolejnym chwytliwym układem, który na równi z „Love Tunnel” podbił TikToka, a ilość filmików nagrywanych z tymi ruchami osiągały setki tysięcy. Teledysk podobnie urzekł pięknymi kadrami, a każda z członkiń Prism pokazała w nim swój niezaprzeczalny urok. Gorzej wypadły same piosenki znajdujące się w albumie. Muzycznie wpadły one swym letnim klimatem w gusta najwierniejszych fanów. Sam koncept nie okazał się na tyle odkrywczy, aby trafić w szersze grono odbiorców.
Comeback stage niekoniecznie wypadł tak, jakby mógł. Może to kwestia nieco tanich stroi, które mimo dopasowania do konceptu, prezentowały się nad wyraz źle. Wianki nie wytrzymały starcia z fenomenalną choreografią. Wytwórnia niepotrzebnie oszczędzała na tym, co od razu dało się dostrzec. Widocznie woleli zainwestować środki na promocję, która wypadła naprawdę korzystnie.
Ogólny odbiór albumu „Midsommar” nie należał do najlepszych; Oprócz zapadających w pamięć choreografii, reszta nie wyróżniała się niczym szczególnym. MV zdobyły kilkanaście milionów wyświetleń, ale nie ze względu na piosenki, a na same teledyski. Najwierniejsi fani czekają na kolejny powrót Prism, bo styl muzyczny ich nie zawiódł.
Najjaśniejszymi punktami całego comebacku okazały się Hyeonju i Sarang. Maknae w pełni pokazała swoje umiejętności taneczne, a śpiew wyszedł jej naprawdę dobrze! Z kolei Sarang swoim stabilnym wokalem podbiła serce wszystkich słuchaczy. Fani byli nimi wprost oczarowani, doceniając ciężką pracę, jaką włożyły w przygotowania. Gorzej zaprezentowała się sama liderka, która zdawała się, być myślami gdzieś indziej. Haein nie popisała się niczym, jej śpiew pozostawał wiele do życzenia, nie wkładała odpowiedniej ilości energii do tańca, a fani nie szczędzili przykrych słów pod jej adresem. Jeśli chodzi o Eun… Cóż, nie wyróżniła się niczym na tle reszty zespołu. Po mimo wielkich oczekiwań fanów jej śpiew i taniec wypadł naprawdę kiepsko.
Mimo przeciwności losu – życzymy dziewczynom dużo zdrowia – wyczekiwany powrót Prism w końcu nastąpił! Jako wstęp do wakacyjnego klimatu fani otrzymali najpierw singiel „Love Tunnel” wraz z MV, które zostało naprawę ciepło przyjęte. Co prawda największą furorę wywołał układ, który stworzył prawdziwy trend na TikToku. Sama piosenka zniknęła, nie zapadła w pamięć, a układ skutecznie ją przyćmił. Pozostało tylko czekać na cały album.
„Midsommar” urzekł fanów kolejnym chwytliwym układem, który na równi z „Love Tunnel” podbił TikToka, a ilość filmików nagrywanych z tymi ruchami osiągały setki tysięcy. Teledysk podobnie urzekł pięknymi kadrami, a każda z członkiń Prism pokazała w nim swój niezaprzeczalny urok. Gorzej wypadły same piosenki znajdujące się w albumie. Muzycznie wpadły one swym letnim klimatem w gusta najwierniejszych fanów. Sam koncept nie okazał się na tyle odkrywczy, aby trafić w szersze grono odbiorców.
Comeback stage niekoniecznie wypadł tak, jakby mógł. Może to kwestia nieco tanich stroi, które mimo dopasowania do konceptu, prezentowały się nad wyraz źle. Wianki nie wytrzymały starcia z fenomenalną choreografią. Wytwórnia niepotrzebnie oszczędzała na tym, co od razu dało się dostrzec. Widocznie woleli zainwestować środki na promocję, która wypadła naprawdę korzystnie.
Ogólny odbiór albumu „Midsommar” nie należał do najlepszych; Oprócz zapadających w pamięć choreografii, reszta nie wyróżniała się niczym szczególnym. MV zdobyły kilkanaście milionów wyświetleń, ale nie ze względu na piosenki, a na same teledyski. Najwierniejsi fani czekają na kolejny powrót Prism, bo styl muzyczny ich nie zawiódł.
Najjaśniejszymi punktami całego comebacku okazały się Hyeonju i Sarang. Maknae w pełni pokazała swoje umiejętności taneczne, a śpiew wyszedł jej naprawdę dobrze! Z kolei Sarang swoim stabilnym wokalem podbiła serce wszystkich słuchaczy. Fani byli nimi wprost oczarowani, doceniając ciężką pracę, jaką włożyły w przygotowania. Gorzej zaprezentowała się sama liderka, która zdawała się, być myślami gdzieś indziej. Haein nie popisała się niczym, jej śpiew pozostawał wiele do życzenia, nie wkładała odpowiedniej ilości energii do tańca, a fani nie szczędzili przykrych słów pod jej adresem. Jeśli chodzi o Eun… Cóż, nie wyróżniła się niczym na tle reszty zespołu. Po mimo wielkich oczekiwań fanów jej śpiew i taniec wypadł naprawdę kiepsko.
triggery