ODPOWIEDZ
0 lat/a 0 cm zaimki postacipartner zawódmiejsce pracy
Awatar użytkownika
posty 778
autor gracz
discord kontakt
zaimki zaimki
nieobecność nieobecność
wątki 18+ -
zgłoszenia comebacków
  Kiedy zespół jest gotowy do comebacku, spełnia dwa podstawowe warunki na forum i ma przygotowany już zarys tego, jak on miałby wyglądać, jedna z osób do niego należących musi uzupełnić i opublikować poniższy formularz, opierając się na rozpisce:

Kod: Zaznacz cały

[b]Nazwa Albumu:[/b]  wpisz
[b]Concept:[/b] wpisz
[b]Styl muzyczny:[/b] wpisz
[b]Title Track:[/b] wpisz
[b]Choreografia:[/b] wpisz
[b]MV-ka:[/b] wpisz
[b]Tytuły B-Side’ów:[/b] wpisz
[b]Outfity na comeback stage:[/b] wpisz

[b]Data comebacku:[/b]

Nazwa Albumu: to po prostu jego tytuł, jeśli jest to część większej serii można dodać informację o tym
Concept: należy wybrać concept, w jaki idzie grupa przy danym comebacku, pamiętając że rzutuje on praktycznie na wszystko
Styl muzyczny: należy wskazać jaki styl muzyczny reprezentuje album, a przede wszystkim title-track; może to być połączenie kilku; można opisać jakie są to brzmienia
Title Track: należy podać jego tytuł, można też krótko opisać o czym jest tekst piosenki
Choreografia: krótko opisać jaka jest - energiczna, zmysłowa, stawiająca na prostotę, dziewczęca itp. Można też opisać jak wygląda killing-point (lub zawrzeć stosownego gifa)
MV-ka: Opisać krótko scenerię, fabułę, kolorystykę, oprawę graficzną. Nie muszą to być długie opisy, wystarczy po krótkim zdaniu.
Tytuły B-Side’ów: wpisać minimum 3 tytuły, jeśli to album/mini-album
Outfity na comeback stage: można opisać w jakich strojach grupa wystąpi na scenie - ich krój, kolorystykę itp. lub zawrzeć zdjęcie poglądowe stroju lub strojów.
Data comebacku: realna data, którą uzna się za dzień, w którym album został wypuszczony do sprzedaży

  Po uzupełnieniu administracja weryfikuje poprawność zgłoszenia (ma na to 5 dni), po czym kieruje zespół do odpowiedniego tematu, przygotowanego dla konkretnego zespołu, gdzie zostaną wykonane rzuty determinujące powodzenie comebacku.
triggery
19 lat/a 163 cm ona/jejpanna idolkaFUN - Ars Goetia
Awatar użytkownika
posty 127
autor Wiśnia
discord lycorisxradiata
zaimki ona/jej
nieobecność nie
wątki 18+ zapytaj
Nazwa Albumu:
Sandcastle’s Dreams
Concept:
Niewinny, słodki, opierający się na więzi, która łączy rodzeństwo
Styl muzyczny:
Pop o delikatnym brzmieniu, powtarzalny rytm, bardzo łatwy do zapamiętania dla każdego
Title Track:
Tropical City Fantasy
Piosenka opowiada o dwójce rodzeństwa, która na lato utknęła w mieście. Podczas jednego z dni zostają przeniesieni do fantazyjnej krainy pełnej plaż o białym piasku i idealnych fal, tylko po to, żeby obudzić się na ganku swojego domu.
Choreografia:
Prosta, energiczna i zabawna, miejscami inspirująca się tradycyjnymi tańcami Oceanii
MV-ka:
Całość zaczyna się od ganku przed rodzinnym domem Kangów, gdzie oboje siedzą i miziają swojego pieska. Podczas tego, wraz z pieskiem, zostają przeniesieni do wakacyjnej krainy marzeń. Teledysk zawiera w sobie typowe letnie zajęcia: jedzenie arbuza, wizytę na basenie, zakopanie starszego brata na plaży. Wszystko utrzymane w radosnym klimacie. Finalnie rodzeństwo budzi się na tym samym ganku, lizane przez ich pieska.
Tytuły B-Side’ów:
Heat Daydream
Fatamorgana
Outfity na comeback stage:
Normalne, codziennie ciuchy w postaci krótkich spodenek i kolorowych tshirtów. Mogą wystąpić czapki z daszkiem i okulary przeciwsłoneczne.
Data comebacku:
24.07.2024 – dzień przed urodzinami Joohy

Komentarz od: Karma, ndz cze 30, 2024 8:17 pm

przyjęto
brak
18 lat/a 171 cm ona/jejpanna idolka w prismtune ent.
Awatar użytkownika
posty 129
autor Stelka
discord noname.7153
zaimki ona/jej
nieobecność nie
wątki 18+ nie
Nazwa Albumu: Midsommar
Concept: W swoim najnowszym wydaniu Prism poruszają się w świecie pomiędzy jawą i snem - upalne letnie noce sprawiają, że świat, w którym żyły kiedyś zaczyna nakładać się na ten, w którym żyją teraz. Starcie krainy snów z rzeczywistością ujawnia najbardziej podstawowe pragnienia członkiń - potrzebę akceptacji, poczucia wsparcia i poszukiwania swojego miejsca w świecie, które pokrywają się z potrzebami każdego młodego człowieka.
Styl muzyczny: radosny, taneczny pop z elementami r&b, który od razu przywodzi na myśl lato i letnie zabawy
Title Track: "Love tunnel" jako pre-relase, "Midsommar" jako głowny tittle track
Choreografia: "Love tunnel" to choreografia w której znajdują się elementy nawiązujące do znanych zabaw dziecięcych.
"Midsommar" z kolei jest pełna zapadających w pamięć, energicznych ruchów rąk i podskoków, które podrywają wszystkich do tańca.
MV-ka: MV do "Love tunnel" rozgrywa się w wesołym miasteczku, gdzie dziewczyny zajmują zabawą na atrakcjach kojarzonych z takimi miejscami. Wróżki radzą sobie niezwykle dobrze i wygrywają niemal wszystkie konkurencje, miło spędzając czas. MV kończy się sceną, w której wszystkie na jednej łódce wpływają (półśpiące) do tunelu miłości, nazwanego "Midsummer Dream".
"Midsommar" jest z kolei teledyskiem nagrywanym w otoczeniu kwiecistych łąk, lasów i krzewów, pełnym symbolicznych scen, w których członkinie poszukują towarzystwa ludzi, miłości i zaspokojenia chwilowych przyjemności. Wróżki nieustannie zbliżają się tutaj do momentu deziluzji "bajkowego" świata, w którym się znajdują. Upał sprawia jednak, że wszystkie niepokojące sygnały im umykają. Ponadto teledysk pełen jest nawiązań do "Snu nocy letniej" Williama Szekspira.
Tytuły B-Side’ów: "Fireflies", "Whispering pines", " Eternal Twilight" "Golden lullaby"
Outfity na comeback stage: letnie, zwiewne, białe sukienki z kwiatowymi koronami/wiankami, które są stałym elementem stroju na każdy występ; wianki tworzone są z żywych kwiatów i rzucane w tłum na koniec występu;
Data comebacku: Początkowo comeback planowany był na 21.06.2024, ale ze względu na problemy zdrowotne członkiń i związane z tym trudności przesunięty został na 29.07.2024 roku. Pre- relase singiel wydany zostaje 22.07.2024.

Komentarz od: Park Sunwoo, pt lip 05, 2024 3:15 pm

akcepcik
rozgrywki z nowotworami w tle, wątki przemocowe jeśli ich wcześniej nie uzgodniliśmy
28 lat/a 175 cm he/himkawalero solistaFUN Entertainment
Awatar użytkownika
posty 62
autor Lin
discord shad0wlin_
zaimki she/her
nieobecność present
wątki 18+ zapytaj
Nazwa Albumu: 5 Will Get You 10 (English & Korean Ver.)
Concept: Wersja 10: przeważający steampunkowo-piracki utrzymany w pozytywnej, nieco wakacyjnej i marzycielskiej atmosferze oraz nakierowujący odbiorcę na intrygującą podróż w przyszłość.
Wersja 5: cyberpunkowo-darkwave’owy klimat związany z dystopijną przyszłością, gdzie marzenia ustępują pod wpływem okoliczności oraz instynktu przetrwania; plot twist prezentuje jednak światełko nadziei w postaci oddalonego, pojedynczego migającego neonu biura podróży z palmą i wyspą.
Styl muzyczny: Dark wave, dreampunk, EDM, electronic pop, hip-hop, phonk, synthwave, tropical electro/house.
Title Track: Wersja 10: Monte Carlo (Take It Now)
Wersja 5: Monte Cassino (Fight My Way Out).
Choreografia: Monte Carlo: Energiczna choreografia składająca się ze swobodnie wykonywanych (acz wcale nie takich łatwych do wykonania), przykuwających oko ruchów; posiada wiele elementów pracy nogami oraz szybkiej zmiany pozycji, przykładowo ze stojącej na klęczącą i z powrotem; układ uwzględnia kilku do kilkunastu tancerzy-piratów, gdzie część towarzyszy artyście na pierwszym planie, a część wykonuje akrobacje na planie dalszym.
Monte Cassino: Choreografia emocjonalna, wręcz agresywna, skupiająca się artyście i jego odczuciach, prezentowanych poprzez gwałtowne i rozpaczliwe ruchy; cały układ nie dzieje się w jednym miejscu i stopniowo, w trakcie piosenki, artysta przechodzi w inny kawałek sceny i tam wykonuje dalsze ruchy; w trakcie całego solo-występu na scenie przewija się jedynie kilku tancerzy, którzy próbują chwycić artystę i powstrzymać go zarówno przed wykonywaniem tańca, jak i przesuwaniem się dalej wprzód po scenie.
MV-ka: Teledysk do pierwszej piosenki, Monte Carlo, przedstawia zacumowany w Monte Carlo olbrzymi, nowoczesny statek piracki na tle różnych jachtów. To tam dzieje się cała akcja. Po statku biegają i skaczą piraci, pogrążeni zarówno w muzycznym rytmie, jak i w przygotowaniach do odpłynięcia oraz imprezy pożegnalnej. Parę krótkich i śmiesznych scenek z udziałem tancerzy i aktorów-piratów ma miejsce, gdy na pokład wchodzi artysta. Wtedy chwilowo wszystko się uspokaja, by po chwili Monty dołączył do tańczących piratów. Następnie przechodzi on do dzioba statku, gdzie towarzyszy mu już tylko kilku tancerzy. Tam kontynuują układ do momentu, aż słońce zaczyna chować się za horyzontem. Wtedy tancerze wracają do przygotowań, a artysta zostaje sam i samotnie obserwuje zachód słońca z uśmiechem na twarzy. Zapada noc, a teledysk kończy się rankiem, ujęciem przedstawiającym piratów leżących na ziemi, którzy najpierw narzekają na kaca, a następnie w prędkim tempie zbierają się na nogi, by wyruszyć w zaplanowaną podróż.
Drugi teledysk rozpoczyna się w mrocznej alejce futurystycznego, cyberpunkowego miasta o zmroku. Z jednego z budynków wychodzi artysta, uważnie bacząc na otaczającą go scenerię. Wkrótce jego obawy o bezpieczeństwo zostają uzasadnione w postaci pojedynczych sylwetek, które atakują go z ciemności. Artysta broni się tylko własnym ciałem i rękami, czasami z trudem pokonując przeciwników lub zrzucając ich ciała na bok. Artysta cały czas zdaje się przeć naprzód w kierunku, który nie jest znany aż do samego końca teledysku. Gdy jednak zbliża się do celu zaczyna przyśpieszać, a kamera powoli zmienia swoją pozycję, pokazując artystę od tyłu – razem z celem, do którego dążył. Jego (i naszym) oczom ukazuje się wspomniany wcześniej neon należący do biura podróży. Artysta wchodzi do rozpadającego się budynku, a kamera pokazuje wtedy również jego profil. Dzięki temu można dostrzeć, iż na ścianie, obok budynku biura, znajduje się mural z narysowanym statkiem, tym samym, który można zobaczyć w teledysku „Monte Carlo”.
Tytuły B-Side’ów: Waverider, We’re Cooler (feat. Jacob), 5 Carat Diamond, Sunfyre (tylko wersja 5), Dreamfyre (tylko wersja 10), Luck, Lucky, Luckies! (CD Only).
Outfity na comeback stage: Coś jak to, to i to, tylko w różnych wariantach kolorystycznych z przewagą czerni.

Data comebacku: 27.07.2024

Komentarz od: Ahn Jiwoong, czw lip 11, 2024 6:36 am

przyjęto
przesadnie brutalne treści, ignorowanie kluczowych zachowań/elementów dziejących się w tle
25 lat/a 165 cm she/herzajęta idolfun
Awatar użytkownika
posty 178
autor Caro
discord beta_caroten
zaimki she/her
nieobecność -
wątki 18+ -
Nazwa Albumu:
Gula — łacińska nazwa na grzech łakomstwa
Concept:
Girl Crush/Dark
Styl muzyczny:
Mroczny pop, wymieszany z elementami rocka i metalu
Title Track:
Pomegranate Seed
Tittle Track to retelling mitu o Persefonie, która zostaje uwięziona u boku Hadesa i staje przed wyborem, czy wziąć udział w uczcie. Ze wszystkich stron zachęcana jest, żeby skosztować dań, jednak opiera się, wiedząc, że w ten sposób skaże siebie na wieczność w podziemiach. Jedzenie ma tutaj dwuznaczny wydźwięk.
Choreografia:
Energiczna, skupiająca się głównie na ruchach rąk, a nie nóg; dużo dynamiki, dziewczyny często zamieniają się miejscem.
Najbardziej pamiętnym elementem jest zasłanianie sobie ust, jakby członkinie odmawiały jedzenia.
MV-ka:
MV rozpoczyna się przy bogato zastawionym stole, przy którym poza członkiniami zespołu, siedzą też inni ludzie. Wszyscy śmieją się, rozmawiają i wydają się szczęśliwi. Jedynie AG wydaje się być niechętne do dotknięcia czegokolwiek. Jedna z nich nawet wchodzi na stół, by wszystko zacząć zrzucać podczas tańca.
Wraz z rozwojem fabuły, zauważamy, jak osoby kosztujące jedzenia, zostają skutek łańcuchami do swoich krzeseł.
Dziewczyny przez cały czas odmawiają, szukając kolejnych wymówek. Finalnie uczta dobiega końca i zostają wypuszczone na zewnątrz. Jedna z nich zabiera jednak ze sobą owoc granatu, którym dzieli się z resztą tuż przed wyjściem. Teledysk kończy się w tym momencie.
Całość utrzymana jest w mrocznych klimatach fantasy. Główną kolorystyką jest czerń i róż.
Tytuły B-Side’ów:
1. Intro
2. Pomegranate Seed
3. Hard Candy – piosenka skupiająca się na concepcie girl crush i zgrywaniu nieprzystępnej przed rzeszą fanów
4. Glass of Summer – nawiązuje do bachanalii; żywa nuta, wspominająca wspólnie spędzony wieczory
5. Narcissus – nieco spokojniejsza piosenka, wpadająca pod balladę; opowiada o toksycznej miłości i niemożliwości „odczepienia się” od drugiej osoby
6. Honey - nieco spokojniejsza piosenka, wpadająca pod balladę; opowiada o toksycznej miłości i niemożliwości "odczepienia się" od drugiej osoby
7. Outro
Outfity na comeback stage: Przygotowane z okazji comebacku stroje stanowiły wariację stylistów na temat "piekła" i "ziemi", co (zgodnie z oświadczeniem wytwórni) przywodzić miało na myśl mitologiczną historię Persefony - córki matki całej natury, Demeter i żony pana podziemia, Hadesa. Stylizacje dziewczyn oddawały ich indywidualny charakter, wszystkie jednak stanowiły połączenie idealnie dopasowanych elementów (gorsetów, topów, body czy spodenek) których opiętość i wulgarność łagodziły delikatne, tiulowe elementy, układajace się w peleryny, obszerne (ale dostosowane do tańczenia) spódnice czy falujące przy ich tanecznych ruchach treny. W doborze dodatków styliści zdecydowali się na elementy nadajace strojom lekkości i szykowności - pióra, doczepiane kwiaty, które kojarzyć się miały z ziemią czy ekstrawagancka biżuteria oraz szerokie paski, przywodzące na myśl królowe piekła. Do strojów doczepione zostały pojedyncze, czerwone kryształki, mocno odznaczajace się na tle ciemnych ubrań i nawiązujące do kropel krwi czy owoców granatu, stanowiących centralny punkt symboliczny całego comebacku. Stroje utrzymane były w różnych odcieniach czerni i czerwieni, wykorzystując powszechne skojrzenia związane z piekłem.
Data comebacku:02/09/2024

Komentarz od: A Seonghwa, sob sie 24, 2024 1:53 pm

klepnięte
triggery
23 lat/a 162 cm she/herweak for gorsze ioio visual KICKITTUNE Ent.
Awatar użytkownika
posty 139
autor mati
discord radio.dem0n
zaimki she/her/bitch
nieobecność nie
wątki 18+ zapytaj
Debut KICKIT
Nazwa Albumu: Star IT
Concept: Girl-crush z elementami sci-fi, nawiązującymi do kosmosu, zwłaszcza gwiazd.
Styl muzyczny: Elektroniczny dance pop z elementami rocka, EDM, power pop, electrohouse oraz eurodance
Title Track: Supernova
W astrofizyce pojawienie się na niebie nowych gwiazd nie jest narodzinami nowego obiektu, tylko nadchodzącą śmiercią gwiazdy, która się zapada. Zwiastuje to supernową, czyli zjawisko powodujące koniec masywnej gwiazdy.
Piosenka „Supernova” jest oznajmieniem pojawienia się nowych gwiazd w przemyśle muzycznym. Jednocześnie powinna być traktowana jako zapowiedź zmian i przełomu, który ma nastąpić w k-popie poprzez wyróżniającą się kreacje, eksperymentalność i świeżość, którą mają przynieść dziewczyny.
Choreografia: Choreografia zaczyna się od mocnych, precyzyjnych ruchów, które szybko wprowadzają energię i klimat piosenki. Nie brakuje "power moves", które podkreślają niezależność i siłę dziewczyn, którą chcą przekazać. Każda z członkiń zespołu ma moment na zaprezentowanie swoich umiejętności. W choreografii są wplecione krótkie solówki, które podkreślają ich osobowość i styl, a także wokal. W choreografii znajdują się gesty i ruchy, które bezpośrednio odnoszą się do tekstu piosenki, przeplecione jest to sporą dozą elementów z lockingu oraz popingu, które nadają całemu występowi bardziej AI, robotycznego feelingu. Dancebreak jest o wiele bardziej dynamiczny i skomplikowany, nadaje wszystkiemu tomboyish vibe'u, wykonywany przez dziewczyny ze sporą dozą confidence sprawia wrażenie, jakby był prosty, gdzie rzeczywistość jest brutalnie odmienna.
Ending pose przedstawia czteroramienną gwiazdę, której każde ramię tworzą dwie ręce każdej z dziewczyn.
MV-ka: Są trzy scenerie, w których rozgrywa się teledysk.
I W tym ujęciu dziewczyny pojawiają się na futurystycznym, kosmicznym statku. W tle widać panoramiczne widoki kosmosu – migoczące gwiazdy, mgławice oraz dalekie galaktyki. Światło jest zimne, niebiesko-srebrne, co dodaje tajemniczości. Mają na sobie srebrne stroje przypominające kosmiczne mundury, zdobione metalicznymi detalami i neonowymi akcentami. Stroje są dopasowane, podkreślając sylwetki, a jednocześnie mają techniczny, futurystyczny wygląd, jakby były częścią zaawansowanej technologicznie załogi. Energiczne, synchroniczne ruchy, które przypominają ćwiczenia w zerowej grawitacji. Dziewczyny poruszają się dynamicznie, jakby kontrolując statek kosmiczny, z efektami unoszenia się i zawieszenia w powietrzu, podkreślonymi przez świetlne efekty.
II Ujęcie w industrialnej, mrocznej przestrzeni przypominającej opuszczoną stację kosmiczną lub magazyn na dalekiej planecie. Tło jest bardziej surowe, z widocznymi elementami mechaniki, rurociągami i migającymi ostrzegawczymi światłami. Dziewczyny mają zielono-czarne stroje w stylu grunge, z elementami jak skórzane kurtki, długie spódnice, siatkowe topy i masywne buty. Kolory są ciemne, ale z neonowymi zielonymi akcentami, które nadają im futurystyczny wygląd. Ruchy są bardziej surowe, z mocnymi akcentami na indywidualność i buntowniczy charakter. W tym ujęciu widoczne są solowe partie, gdzie każda z dziewczyn pokazuje swoją zadziorność i siłę.
III Scena przenosi się do przestrzeni kosmicznej, gdzie dziewczyny tańczą na tle ognistej supernowej – eksplodującej gwiazdy. Tło jest pełne ciepłych, czerwonych, pomarańczowych i złotych barw, które symbolizują siłę i energię. Zwiewne stroje w odcieniach czerwieni, pomarańczu i złota, wykonane z lekkich materiałów, które poruszają się z każdym ruchem dziewczyn, jakby były ognistymi gwiazdami. Sukienki mają elementy asymetryczne, a także błyszczące detale, które nadają im efekt iskrzenia. Ruchy są płynne, ale pełne mocy, z dużym naciskiem na dynamiczne obroty, skoki i gesty przypominające eksplozję gwiazdy. W choreografii widoczna jest energia i siła, jaką niesie ze sobą supernowa, a każdy krok jest zsynchronizowany z wybuchami świetlnymi w tle.
Tytuły B-Side’ów: Intro: Red Sun
Supernova
Stardust
Big Bang
Starlight glimmer
Outro
Outfity na comeback stage: jeden, drugi, trzeci

Data comebacku: 12/09/2024
triggery
28 lat/a 190 cm he/himkawaler solista | inwestorkickit
Awatar użytkownika
posty 50
autor mati
discord radio.dem0n
zaimki she/her/bitch
nieobecność obecna
wątki 18+ zapytaj
Singiel
Concept: classy, masculine (chat gpt polecił), trochę też edżi bo laski to lubią
Styl muzyczny: R&B, pop, soul
Title Track: Winda
Choreografia: Choreografia opiera się na precyzyjnych, kontrolowanych ruchach ciała, które podkreślają emocjonalny wydźwięk piosenki. Każdy gest, szczególnie dłoni i ramion, oddaje uczucie utraty i żalu. Ruchy są zarówno płynne, jak i intensywne, z szybkimi zmianami tempa. Choreografia łączy momenty pełne delikatności z intensywnymi, niemal siłowymi ruchami. Często pojawiają się ruchy nawiązujące do stylu hip-hopowego i współczesnego tańca, co dodaje utworowi dramatyzmu. Jego charakterystyczny taniec podkreśla siłę fizyczną. Choreografia zawiera wiele momentów, w których zmiany tempa (przyspieszenia i zwolnienia) są idealnie zsynchronizowane z muzyką, podkreślając ważne akcenty w utworze. Zmiany te symbolizują wewnętrzne zmagania i zmienność emocji.
MV-ka: Teledysk to subtelna, estetycznie dopracowana produkcja, która skupia się na emocjonalnym wydźwięku piosenki, przy użyciu symboliki i minimalistycznych wizualizacji. Główne motywy teledysku to introspekcja, samotność oraz proces odnajdywania siebie, co idealnie koresponduje z klimatem i przesłaniem utworu. Winda jest centralnym motywem teledysku, zarówno w tytule, jak i w fabule. Jest symbolem podróży emocjonalnej, wzlotów i upadków, które bohater przechodzi (ładniej ujęte: ruchanie). Brakuje prawdziwej MV-ki, jest to tylko Official Performance Film, mocno higlightujący choreografię.
Outfit na comeback stage:twój stary

Data comebacku: 25/09/2024
Metagaming i przesadne komentowanie narratorem myśli mojej postaci (a raczej wdawanie się w polemikę i wmawianie, że postać nie może tak myśleć); Jak kulturalnie najpierw zapytasz, to myślę, że się dogadamy we wszystkim, bo też zagram praktycznie wszystko!
18 lat/a 171 cm ona/jejpanna idolka w prismtune ent.
Awatar użytkownika
posty 129
autor Stelka
discord noname.7153
zaimki ona/jej
nieobecność nie
wątki 18+ nie
Nazwa Albumu: The other Side
Concept: Najnowszy album Prism przedstawia alternatywną rzeczywistość, w której urocze i uwielbiane przez wszystkich wróżki przenoszą się do innej krainy i pod wpływem wody z magicznego jeziora zmieniają się w psotne, złośliwe chochliki. Dziewczęta zachowują swój urok, ale ich psoty i figle wprowadzają zamieszanie w świecie ludzi. W tej rzeczywistości wróżki odzyskują swoje (utracone po przybyciu na ziemię) magiczne zdolności, które wykorzystują do manipulowania przestrzenią i czasem. Koncept, oprócz pokazywania psotnej strony Prism, eksploruje też motyw dwuznaczności, zaburzonej samooceny i nieufności ludzi wobec własnych zmysłów. Całość ubrana jest w typową dla Prism baśniową konwencję, w którą zapraszają swoich słuchaczy.
Styl muzyczny: Album łączy w sobie elementy electropopu i dynamiczne, syntetyczne beaty EDM, które utrzymane są w bajkowej estetyce.
Title Track: Pre-relase track "The other Side" to dynamiczna piosenka, w której nieustannie budowane jest muzyczne napięcie., a gdy sięga ono zenitu nadchodzi beat-drop (których jest w piosence sporo). Tekst w metaforyczny sposób opowiada o odkrywaniu siebie poprzez odkrywanie rzeczywistości, w której żyjemy. Nagromadzenie typowo klubowych, pełnych beatu momentów, stanowi przestrzeń idealną do tańca i odkrywania umiejętności członkiń.
Tittle track "Mirror, mirror" jest bardziej refleksyjny, wciąż jednak niezwykle energiczny. W przeciwieństwie do pre-relase, tittle track stawia na magię tekstu, który opowiada o zderzaniu iluzji z rzeczywistością i skutkach takiego działania. Zapadającym w pamięć fragmentem piosenki jest chichot, oddzielający zwrotki od refrenów.
Choreografia: W 'The other side" członkinie wcielają się w prawdziwe chochliki. Choreografia bardziej przypomina ich zabawę na scenie - pojawiają się na niej i znikają, płatają sobie kontrolowane figle, wykonują wiele nagłych i dynamicznych ruchów.
Z kolei "Mirror, mirror" wykonywane jest w towarzystwie tancerek, a każda z nich stanowi odbicie (zarówno ruchowe, jak i wizualne) członkiń. Charakterystycznym ruchem dla "Mirror, mirror" jest ruch dłoni przypominający rozsuwanie zasłony.
MV-ka: Klipy do obu utworów są jak mini-opowieści w świecie alternatywnym, pełne złożonych efektów wizualnych i magii. MV do "The Other Side" rozpoczyna się sceną kończącą "Midsommar". Członkinie wędrują po lesie i zatrzymują się nad jeziorem, gdzie (przyciągnięte widokiem cudownej ryby) Prism spoglądają w odbicie w wodzie. Nagle jezioro przyciąga je do siebie, a dziewczyny zanurzają się w nim, przechodząc do innego świata – pełnego zamglonych, tajemniczych krajobrazów. Kontakt z wodą sprawia, że nabierają ochoty do psot. Zaczynają od sprawiania drobnych psikusów sobie, a kończą zmieniając otoczenie, bawiąc się z przechodniami, znikając i pojawiając się w dziwnych miejscach. Kolory są stonowane, ale przesycone dziwacznymi, nadnaturalnymi efektami świetlnymi, które nadają atmosferze surrealistyczności.
W "Mirror, Mirror," głównym motywem jest zwierciadło – dziewczyny "oglądają" świat przez zwierciadło i opowiadają historię kilku osób, których losy zmieniają, manipulując oglądanymi obrazami z różnych zakątków świata, psując tym samym plany ludzi i sprawiając im psikusy. W końcowej scenie jedna z ich "ofiar" przeciwstawia się kreowanej przez nie iluzji, co sprawia, że wróżki zostają wciągnięte do wnętrza lustra.
Tytuły B-Side’ów: Oprócz pre-relase tracka i tittle tracka na albumie znajduje się piosenka "Prankster's Paradise", którą członkinie stworzyły wspólnie jako prezent dla swoich fanów. Spokojna, ale radosna melodia jest idealna do śpiewania jej na wiele głosów przy użyciu gitary lub wyklaskiwaniu rytmu dłońmi.
Outfity na comeback stage: Jako outfity na comeback stage wytwórnia zdecydowała się wykorzystać znienawidzone stroje z wcześniejszego comebacku. Pod wpływem pracy stylistów i dziewcząt każdą sukienkę przerobiono na inny strój - spodnie, koszulki czy spódnice - i połączono z innymi elementami. Całość sprawia wrażenie eklektycznego nieładu, sukienki połączono z urabniami o różnych wzorach, fakturach i kolorach, przez co całość sprawia wrażenie, że członkinie Prism założyły elementy, które ktoś przypadkowo wyciągnął z szafy.

Data comebacku: pre-relase 1.11, wydanie albumu 11.11
rozgrywki z nowotworami w tle, wątki przemocowe jeśli ich wcześniej nie uzgodniliśmy
22 lat/a 180 cm on/jegokawaler członek O.Ofun ent
Awatar użytkownika
posty 132
autor iza
discord discord (cosslca)
zaimki ona/jej
nieobecność nie
wątki 18+ tak
Nazwa Albumu: Throwback

Concept: Album inspirowany estetyką lat 70. i 80., który przenosi słuchacza w erę dyskotek, kolorowych neonów i beztroskiego życia. To muzyczna podróż przez najważniejsze momenty popkultury tamtych lat, łącząca radość z codzienności z nostalgią za przeszłością.
Styl muzyczny: Skoczna mieszanka disco, funk i popu, z elementami soulu oraz rocka. Piosenki są oparte na radosnych melodiach, z wyraźnym wykorzystaniem sampli z popularnych utworów z lat 70. i 80., co nadaje albumowi charakter retro z elementami nowoczesności.
"Rewind" to skoczna, taneczna piosenka, w której użyto sampla z "Take on me" od A-ha; piosenka łączy syntezatorowe brzmienie oryginalnej piosenki z oryginalnym brzmieniem gitary; w jej trakcie członkowie mają okazję zaprezentować głównie swoje zdolności taneczne;
"Backtrack" to swobodna, muzyczna wariacja na temat rocka, łącząca go z popem; w utworze użyto sampli "Sweet Child O'Mine od Guns N' Roses, całość ma nieco zadziorny, surowy klimat, oddający ducha lat 80., ale nadający mu współczesne brzmienie
"Typical Love Song" to lekki, popowy utwór inspirowany klasycznymi balladami miłosnymi z lat 80. ; piosenka wykorzystuje sampel z "Like a Virgin" Madonny, co nadaje mu charakterystyczny, taneczny vibe tamtych lat. Na uwagę zasługuje tekst piosenki, który ironicznie wykorzystuje wszystkie stereotypy z piosenek o miłości
"CPR" to dynamiczny utwór w stylu disco-funk, w którym pojawiają się elementy z klasyka "Stayin' Alive" Bee Gees; utwór zapada w pamięć dzięki chwytliwemu refrenowi i pulsującemu rytmowi, które połączono z BPM idealnym do wykonywania przy nim pierwszej pomocy.
Title Track: Rewind
Choreografia: Choreografia do "Rewind", jako tytułowej piosenki, jest dynamiczna, pełna energii i wyraźnie inspirowana ikonicznymi ruchami tanecznymi z lat 70. i 80., z naciskiem na płynność, synchronizację oraz oddanie nostalgicznego ducha utworu. Układ taneczny czerpie inspiracje z kultowych stylów, takich jak vogue, oraz disco, ale w nowoczesnym wydaniu, które dodaje świeżości klasycznym ruchom. W piosence pojawia się motyw powrotu do przeszłości, gdy chłopcy wykonują charakterystyczny gest "rewind", w którym odtwarzają poprzednią sekwencję taneczną od tyłu, jakby przewijali taśmę. Choreografia przeplata szybkie kroki i obroty inspirowane tańcami dyskotekowymi, z podkreśleniem synchronizacji w grupie. W refrenie części choreografii pojawiają się kreskówkowe ruchy inspirowane animowanym teledyskiem do "Take On Me".
MV-ka: Teledysk do "Rewind" odtwarza popularne sceny z najbardziej znanych teledysków., w tym animowany styl teledysku "Take On Me". Zespół pojawia się zarówno w rzeczywistych sceneriach, jak i animowanych sekwencjach. To historia o próbie stworzenia teledysku idealnego, zakończona wielką imprezą, w której uczestniczą wszyscy zainteresowani.
Tytuły B-Side’ów: Backtrack, Typical Love Song, CPR
Outfity na comeback stage: Stroje to nowoczesne podejście do estetyki lat 70. i 80.; łączą klasyczne elementy z współczesnymi trendami, balansując pomiędzy tym co retro i futurystyczne; styliścy wykorzystali charakterystyczne dla lat 80. żywe i neonowe kolory; współczesne elementy bardzo często podkreślają dodatki "z epoki" oraz charakterystyczne dla tamtego okresu nadruki na urbraniach
Data comebacku: 31/10/2024 29.11.2024

Komentarz od: A Seonghwa, sob lis 02, 2024 6:37 pm

akcept i zmiana daty comebacku po ustaleniach
o wszystko idzie się ze mną dogadać, ważne żeby zostało ustalone i obie strony wyraziły zgodę
23 lat/a 177 cm on/jegow związku solistatune ent
Awatar użytkownika
posty 204
autor iza
discord discord (cosslca)
zaimki ona/jej
nieobecność nie
wątki 18+ tak
Nazwa Albumu: Day Of My Life
Concept: Koncept albumu, stawiający na prostotę, ukazuje Taeju w zupełnie innym świetle niż dotychczas. Skupia się on bowiem bardziej na uczuciach towarzyszących artyście, a przez brzmienie i datę wydania mini-albumu, można go, poniekąd, uznać za wydawnictwo zimowe/świąteczne.
Na całość składają się 4 utwory, które opowiadają historię całego dnia z życia podmiotu lirycznego, za którego uznać można samego Taeju. Każdy z utworów odnosi się do innej pory dnia, prezentując sobą obraz sielankowy, wręcz baśniowy. Delikatność i uczuciowość, która wylewa się z każdego kawałka są nowością zaprezentowaną światu przez tego artystę.
Styl muzyczny: W większości na płycie przeważają stonowane ballady, którym bliżej do słodkich kołysanek, niż utworów pełnych zmysłowości, z których bądź co bądź Yoon dotychczas słynął. Jest to swoisty sprawdzian jego umiejętności, zarówno wokalnych jak i odnajdowania się w nowej rzeczywistości – w tym przypadku w innym koncepcie.
Title Track: Afternoon Calm – opowieść o tym, w jaki sposób podmiot liryczny spędza popołudnie. Utwór jest spokojny, melancholijny, praktycznie skupiający się na swobodzie oraz tęsknocie, gdy wspomniana w tekście ukochana osoba nie znajduje się w pobliżu. Przekaz jest dość jasny – jestem spokojny i o nic się nie martwię, gdy jesteś obok mnie.
Choreografia: Choreografia jest bardzo prosta, można wręcz pomyśleć, że jej nie ma. Yoon podczas występu używa przygotowanych wcześniej rekwizytów, takich jak stół oraz krzesło, przy którym siada, by podczas śpiewu co jakiś czas podnosić się z niego bądź kłaść z głową na blacie. Większość ruchów przypomina kroki zaczerpnięte z baletów, skupiając się na gracji oraz prostocie.
MV-ka: Akcja rozgrywa się podczas zimowego popołudnia w domku, który wygląda jakby znajdował się na odludziu, lecz tętnił życiem przy pomocy ozdób, które znajdują się we wnętrzu. Taeju widziany jest podczas najnormalniejszych, codziennych czynności – od składania prania, do zapalania świec zapachowych, na czytaniu książki przy oknie kończąc. Teledysk ma pokazać to, w jaki sposób można spędzić popołudnie, czekając przy okazji na zjawienie się ukochanej osoby, która zapełni pustkę powstałą podczas czekania. Filmik kończy się gdy Yoon zrywa się z fotela, by otworzyć drzwi, przekazując tym samym, że czekanie dobiegło końca.
Tytuły B-Side’ów: Morning Coffee
Midday Walk
Evening Silence
Outfity na comeback stage: Proste stroje, które można nosić w domu w jesienne/zimowe popołudnia. Najczęściej są to swetry w różnych krojach i kolorach oraz luźne spodnie, które nie przeszkadzają podczas poruszania się na scenie.
Data comebacku: 02/12/2024

Komentarz od: A Seonghwa, sob lis 02, 2024 6:27 pm

akcept
o wszystko idzie się ze mną dogadać, ważne żeby zostało ustalone i obie strony wyraziły zgodę
ODPOWIEDZ